česky english


KDO JSME

Warhorse založil Dan Vávra (Mafia, Mafia 2) a Martin Klíma (Dračí doupě, UFO trilogie). Jsme nové nezávislé herní studio se sídlem v Praze, náš tým se ale skládá ze zkušených veteránů, kteří za sebou mají řadu úspěšných titulů s miliony prodaných kusů a spoustou ocenění. Stojí za námi silný partner, což nám dává nezávislost a možnost pracovat na projektech, které opravdu chceme dělat, způsobem, který považujeme za nejlepší.

KLÍČOVÍ LIDÉ

DANIEL VÁVRA

MARTIN KLÍMA

VIKTOR BOCAN

TOMÁŠ BLAHO

Dan začínal jako grafik u 2D her na šestnáctibitové počítače. Je tvůrcem, režisérem a hlavním designérem kultovní, nejúspěšnější české hry Mafia a scénáristou jejího pokračování. Za scénář k Mafii byl nominovaný na Game Developers Choice Awards Excellence in Writing a hra získala mnoho ocenění jako Hra roku a Nejlepší scénář roku v mnoha zemích. Série Mafia se prodalo více než 5 milionů kusů. Kromě toho se podílel na Hidden and Dangerous a dalších projektech IS/2K. Vystudoval uměleckou školu. Martin je autorem legendární stolní hry na hrdiny Dračí doupě a jedním ze zakladatelů herního průmyslu v České Republice. V roce 1997 založil vývojářské studio ALTAR Interactive, kde působil jako producent a vedoucí studia. V roce 1998 vydal první českou mezinárodně distribuovanou hru Fish Fillets a o tři roky později real-time strategii Original War. ALTAR pak vydal ještě trilogii UFO: Aftermath, UFO: Aftershock a UFO: Afterlight. Později působil jako producent u Codemasters na Operation Flashpoint: Dragon Rising. Designér a scenárista počítačových her s více než 15 lety zkušeností, začínal s textovkami na Atari 800 (Takka 1-3, Crazy Maze) a úspěšnými adventurami (série Horké léto). Světového úspěchu dosáhly hry Operace Flashpoint a Operace Flashpoint: Resistance, na kterých pracoval jako designér. Podílel se též na 'skutečném pokračování' série, hře Armed Assault. Ve volném čase se věnuje tvorbě her na 'malé' platformy, Nintendo DS, XBLA a iPhone. Tomáš byl Senior Graphics Programmer v Illusion Softworks (později 2K Czech), kde pracoval na řadě her včetně Mafia 1 & 2 a Hidden & Dangerous 2. Po dokončení Top Spin 4 pro 2K Czech se přesunul do Velké Británie do firmy Playground Games, kde pracoval jako Senior Graphics Programmer na titulu Forza Horizon. Má bohaté zkušenosti s vývojem na další herní platformy jako jsou Dreamcast, PS2, Xbox, PS3, Xbox 360 a iOS.