O nás

Warhorse Studios bylo založené v roce 2011 několika veterány českého herního průmyslu. Studio stojí za kritikou i hráči oceňovanou hrou Kingdom Come: Deliverance (2018) a jejím ještě ambicióznějším pokračováním z roku 2025. Jedná se o netradiční středověké RPG, zasazené do věrného historického prostředí v okolí Kutné Hory a Ratají nad Sázavou. Obou her se prodalo více než 13 milionů kusů na všech platformách. Studio je od roku 2019 součástí vydavatele videoher PLAION.

Pro hry, které vyvíjíme, hledáme nové a neotřelé nápady a nadšení pro věc.

Martin Frývaldský

CEO

Už přes dvanáct let stojí v čele Warhorse Studios, jednom z nejúspěšnějších českých videoherních studií. Do Warhorse přišel jako jeden z mála lidí mimo obor gamingu, přinesl zkušesnosti z transformace velkých podniků, například z jeho působení ve významném evropském železničním dopravci AWT (nyní PKP Cargo International) či z řízení investic v Bakala Capital. Nastavil dlouhodobou strategii, která pomohla úspěchu Warhorse Studios, jež se stalo  v roce 2019 součastí skupiny Embracer Group.

Martin Klíma

Výkonný producent

Vášeň pro hraní přivedla Martina k vytvoření legendární hry na hrdiny Dračí doupě, čímž se stal jedním ze zakladatelů českého herního průmyslu. V roce 1997 pak založil herní studio ALTAR Interactive, které řídil jako producent a vedoucí studia. V roce 1998 vydal vůbec první českou mezinárodně distribuovanou hru Fish Fillets a o tři roky později real-time strategii Original War. ALTAR pak vydal ještě trilogii UFO: Aftermath, Aftershock a Afterlight. Později působil jako producent u Codemasters na Operation Flashpoint: Dragon Rising.

Dan Vávra

Kreativní ředitel

Dan začínal jako grafik u 2D her na šestnáctibitové počítače, stál u zrodu světově úspěšné série Mafia. Dnes je tvůrcem, režisérem a hlavním designérem Kingdom Come: Deliverance a hlavně klíčovým vizionářem Warhorse Studios. Jeho neústupná oddanost vůči svému duchovnímu dítěti udržela vývoj hry v běhu přes nejednou překážku. Her s jeho rukopisem se prodalo více než 8 milionů kusů, což svědčí o jeho neomylném instinktu pro to, co hráči chtějí.