Warhorse Studios je herní studio založené v roce 2011 v Praze malou skupinou veteránů českého herního průmyslu. Studio stojí za kritikou i hráči oceňované hře Kingdom Come: Deliverance. Jedná se o netradiční, středověkou RPG zasazenou do věrného historického prostředí. Aktuálně Warhorse Studios pracuje na ambiciózním pokračování – Kingdom Come: Deliverance II. Studio je součástí předního vydavatele videoher PLAION.
Jeden z mála lidí v týmu, který nepochází z videoherního průmyslu, přináší do Warhorse Studios nezbytné know-how z oblasti řízení velkých podniků, které získal například jako generální ředitel jednoho z největších evropských železničních dopravců s flotilou 6.000 vozů a 150 lokomotiv. Jeho zkušenosti finančního poradce u rozsáhlých fúzí a akvizic se ukázaly být neocenitelné pro naše studio, kde Martin podlehnul výzvám i radostem z vývoje her.
Vášeň pro hraní přivedla Martina k vytvoření legendární hry na hrdiny Dračí doupě, čímž se stal jedním ze zakladatelů českého herního průmyslu. V roce 1997 pak založil herní studio ALTAR Interactive, které řídil jako producent a vedoucí studia. V roce 1998 vydal vůbec první českou mezinárodně distribuovanou hru Fish Fillets a o tři roky později real-time strategii Original War. ALTAR pak vydal ještě trilogii UFO: Aftermath, Aftershock a Afterlight. Později působil jako producent u Codemasters na Operation Flashpoint: Dragon Rising.
Dan začínal jako grafik u 2D her na šestnáctibitové počítače, stál u zrodu světově úspěšné série Mafia. Dnes je tvůrcem, režisérem a hlavním designérem Kingdom Come: Deliverance a hlavně klíčovým vizionářem Warhorse Studios. Jeho neústupná oddanost vůči svému duchovnímu dítěti udržela vývoj hry v běhu přes nejednou překážku. Her s jeho rukopisem se prodalo více než 8 milionů kusů, což svědčí o jeho neomylném instinktu pro to, co hráči chtějí.